Ana içeriğe atla

Ahmet Gül Akyazılı ile Dobra Dobra

Black-White camiasının önde gelen isimlerinden Ahmet Gül Akyazılı Dobra Dobra programına konuk oldu ve hapisten çıktığından beri ilk defa konuşarak gündemi değiştirecek çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Akyazılı : Her şey birbirine karışmış

Zamanında Arjantinde maçlarda köfte satardım o zamanlar benim köfte arabasının yanına bir dilenci gelirdi herkez ona Alihandro derdi ben bunun adını Ali koydum Ali aşşağı Ali yukarı bununla dertleşirdik o ispanyolca konuşurdu ben türkçe ama anlaşırdık çünkü biz acı çekmiş adamlardık yokluk nedir bilirdik. Şimdi bugünlere bakıyorum herkes kendi havasında kimsenin kimse ile ortak bir tarafı yok herşey birbirine karışmış.

Akyazılı : Değerlerimizi kaybediyoruz

Eskiden diye cümlelere başlamak istemem eskiyi hatırlarım konuşmam, ağlarım susarım ama şunu söylemeliyim eskiden güçsüzdük güçlülerle mücadele eder zaferler kazanırdık bugün o güçlüler bizler olmuşuz güçsüzlere yenilen, ne biz kalmışız geriye ne de ben. Değerlerimizi kaybetmişiz...

Akyazılı : Böyle olacağını ben bile bilemedim

Bir çok şey yaptım düşünmeden yaptıklarım için üzgünüm ama pişman değilim gene olsa gene yaparım ama yine üzülürüm sonunda.

Akyazılı : Black-White küme düşmesin

Black-White artık benim camiam değil Ahmet Fear gittikten sonra onun ruhu da terketti takımı bu sezon Aydın Tunçbileği de sattılar artık Black-Whitelı değilim ama yinede küme düşmesinler bu beni çok üzer.

Akyazılı : Real Salsa da ucuz kahraman çok

Tarihteki başarıları bugüne yansıtmazsanız tarihte kalmaya mahkum olursunuz. Bugün de gördüğümüz gibi Black-White mücadelede ilk defa çok gerilerde kaldı. Salsa da bundan yararlanacak adam çok onların çıkarttığı kahramanlar hep ucuz oluyor adeta mevsimlik işçi gibi.

Akyazılı : Sakarya Federasyon Liginde başarı beklenmesin

SFL de başarı beklemek aptallık olur Black-White ve Real Salsa nın sonu hüsran olacaktır yinede söz konusu federasyon olunca bizim takımlarımızı desteklememiz gerek.

Akyazılı : Yunus Vuralda Temel Öğüşte B-W başarılı olamaz

Bu takımın teknik adama değil takım ruhuna ihtiyacı var kimseyi bozuk para gibi harcamamalısınız Azmi Yelmen bu takım için neler ifade ediyor bunu en iyi ben biliyorum

Akyazılı : Hacca gideceğim 

Artık bu işleri bırakıyorum Hacca gidip emekli olacağım bundan sonra maçları bile izlemem herşey en başta kötü başlamıştı güzel devam etti ama gene kötü bitti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Salsa'da Mortang gönderildi

Real Salsa'nın sezon ortasında kadrosuna kattığı Danimarkalı forvet Yavuz'dan formayı kapmış genç oyuncunun kampa gönderilmesine neden olmuştu.32 yaşına basan Mortang için Real Salsa Türkiye 4.Lig temsilcisi Gara Mancars'a 320.000 Euro bonservis bedeli karşılığında satıldı.Böylece Salsa bonservisine 315.000 Euro ödediği Mortang'den faydalandıktan sonra zarar etmeden tecrübeli yıldızı elinden çıkarmış oldu.. Ejvind Mortang : İyi ki gelmişim Real Salsa ile güzel günlerim oldu.Kaliteli bir ligde oynama şansı yakaladım.Ayrıca Europa Season Cup'ta önemli bir başarı elde ettik.En güzeli ise AFS'de kazandığımız Sakarya Federasyon Cup'tı.Şöyle bir arkama bakınca iyi ki gelmişim diyorum..

Yavuz cevap verdi (3-0)

Sakarya Federasyon Cup 7'de 3.maçında sahasında puan kaybı yaşayabilir denilen Salsa Boğaç ve Feyzullay'ın yokluğunu Mert ve Devlet ile doldurup rakibini oynadığı güzel oyun sonucu attığı 3 golle geçmeyi başardı.Bu sonuçla b-w'i takibini sürdüren Salsa kupada yoluna devam dedi.Basın ve bir çok otorite tarafındn eleştiri alan Yavuz attığı 2 gol ve yaptı asistle cevabını sahada verdi.. Son şampiyon Salsa bir mucizeyi gerçekleştirip AFS'de şampiyonluk turu atmıştı.Bu kupada da kurtları geriden yakalamak isteyen Salsa 2.mucizenin peşinde.. T.D.Cavit Daman : Bu sefer daha zor Önemli bir galibiyet aldık.Oyuncularımı kutluyorum.Kimilerine göre muciye başarıp AFS'de şampiyonluk turu atmıştık.Eğer o mucizeyse şimdi neyin peşindeyiz bilmiyorum.İşimiz bu sefer çok daha zor. T.D. Cavit Daman : Norino gitmek istedi ve gitti Norino için önemli takımlar teklifte bulundu.Kendisi ile görüştüm gitmek istediğini söyledi.Slovenya 1.liginden bir takıma sattık.2 yıllık anlaşma imzaladı.

Batdal ve Vilar

Dün oynanan ve Black-White ın 3-1 lik üstünlüğü ile sonuçlanan Derbide Battal ve Yavuz bir kez daha karşılıklı oynamış ve Battal bir kez daha tüm alkışı almıştı. A takıma çıktıkları günden beri kıyaslanan bu 2linin oynadığı maçlar ve attığı goller dikkate alındığında Battalın bir hayli üstün olduğu bir gerçek işte tüm bunlara rağmen Real Salsanın eski teknik direktörünün Battalla ilgili yaptığı açıklamalara bugün As Başkan Emin Memduh tarafından cevap geldi işte detaylar. Emin Memduh : Öncelikle Batdal değil Battal yada Vilar değil Viljar Öncelikle Battalın adının doğru söylemesi gerek Batdal diye bir futbolcu bizim kadromuzda yok tıpkı 2 sezon Real Salsada oynamış önemli forvet Viljarın adını Vilar dediği gibi hata yapıyor. Emin Memduh : Yavuz iyi Battal kötü mü ? Battalın yaptıklarının yarısını yaparsa Yavuzu başarılı sayarım ama bu Yavuzun kötü olduğunu göstermez. Yavuz iyi olursa Battal da kötü mü olacak ? Quaresma gene kendi dünyasında oyuncular yetiştirip yıldızlar çıka