Ana içeriğe atla

Sergio Quaresma Felsefesi

 


Black-White uzun yıllardır mücadele etme şansı yakalayamadığı 2. lig de hedefi top 6 olarak belirledi. Kurtlarda transfer çalışmaları kulüp vizyonu ve Quaresma felsefesi ile ilgili TD Quarema ile yapılan röportajdan dikkat çekenler;

TD Quaresma: Geçmişim başarısızlıklarla dolu

Bir teknik adam olarak şunu diyebilirim ki geçmişim başarısızlıklarla dolu, çok hata yaptım çok yanlış ve bazen bunları kabullenecek kadar bile olgun değildim. Sergio Quaresma kolay yetişmedi.

TD Quaresma: Sansasyonel demeçler vermek istemedim

Her zaman benden sansasyonel demeçler beklediniz ama bunları ben vermek istemedim, o an düşündüğüm ne varsa direk söyledim ve sansasyonel oldu çok ses getirdi.

TD Quaresma: Salsadayken en koyu salsalı bendim

Bir işi yapacaksan bu iş için bir tutkun olmalı Salsanın başındayken en koyu salsalı bendim ve derbilerde fark yaratmak için elimden geleni yapıyordum. Sanırım bu yüzden Black-White da ilk dönemimin başlarında çok problem yaşadım ama Black-White taraftarı bana sonraları saygı duydu ve güzel işler başardık

TD Quaresma: 2. Dönemim çok daha zor oldu

Black-White ın adı diğer takımlara bir meydan okuma ama bu ismi yönetmek sanılanın aksine çok daha zor. İmkanın var ve bir şey yapamazsan bu seninle alakalıdır. Ben istediğim oyunu sahaya yansıttıktan sonra gerisi geldi ama kıyaslama yaparsak 2. dönem çok daha zordu

TD Quaresma: Tarihin en iyi Black-White ı

Geçmişe bakıldığında tarihin en iyi Black-White ını oluşturduk ve sadece ben değil herkes bunu söylüyor National Cup ve Season Cup da yaptıklarımız ortada. 

TD Quaresma: Real Salsanın üstünlüğüne son verdik

Kupalarda başarıyı yakaladık ama Black-White da şöyle bir şey vardık "peki ya derbiler?" Bunu çok net gösterdik ki artık Salsanın üstünlüğüne son verdik. Elbette ki birbirine çok denk iki takım ama sezon 75 de biz daha üstündük ve bu sezonda bunu sürdürmek istiyoruz

TD Quaresma: Lig de hedefimiz top 6

Ligimizde hakikaten güçlü ekipler var ama bizde güçlüyüz. Biz iddalıyız geçmişte ki kötü tecrübelerin gölgesinden sıyrıldık ve artık bir üst klasa geçmek için hazırız

TD Quaresma: Benim felsefem mücadele

Benim felsefem sadece sahada değil her alanda mücadele eğer Black-White bugün bir püskevit çıkartsın bunun diğer püskevitlerden daha iyi olması gerekir ve bunu yapmak için ne gerekiyorsa yaparım. Bu mücadeleyi veririm ve eğer kaybedersem tüm sorumluluk bendedir.

TD Quaresma: Güzel laflarım vardır.

İnsanları etkilemeyi severim sahada oynanan oyunun dışarda verilen demecin motivasyona etkisine inanırım. Yıllar önce kaybettiğimiz önemli bir maçın ardından "iyiyken herkes iyi olur karanlıktaysa yalnız kurtlar" sözüm o dönem bize farklı bir hava getirmişti o rüzgarı güzel kullanmıştık. 

TD Quaresma: Ahmet ve Ernestoya teşekkürler

Geçen sezon ki şampiyonlukta emeği yadsınamaz iki oyuncum Ahmet ve Ernesto ile yollarımızı ayırdık. Bazen bu tarz kararlar vermeniz gerekiyor bu işin doğası böyle. İkisiyle de kişisel bir problemim yok Black-White kendisine emeği geçen hiçbir futbolcusunu unutmamıştır.

TD Quaresma: Saffeti bir gün Black-White taraftarı affedecektir.

Real Salsada kaptanım Saffetti ve takımda en güvendiğim isimdi. Çok hırslı ve mücadeleci biri, takımda sahada ki lider oydu. Black-White taraftarına hak veriyorum  ama ilk defa Saffetin o zamanlar neler hissettiğini size açıklayacağım belki Black-Whitelılar ona hak verir. Bildiğiniz gibi BW akademiden yetişme Saffet, Aydın Tunçbilek o zamanlar fırtına gibi esiyor her Black-Whitelı çocuk gibi Saffette onun gibi olmak istiyor ve bir diğer altyapı yıldızı Kıvançla A takım hayalleri kuruyorlar. Bu hayallerini TD Wejta gerçekleştiriyor ve Saffette Kıvançta Aydınla beraber 11 in vazgeçilmezleri oluyorlar. O yıllarda Saffet biraz daha geri planda kalıyor. Wejtanın 2. dönemi biterkende 3 de klüpten gönderiliyor. Aydın futbolu bırakıyor Kıvanç büyük bir başarı yakalayamıyor ama Saffet uzun yıllar Salsa formasını başarıyla giyiyor. Kıvanç ı daha sonra Kurtlar geri alıyor. Belki Saffette futbolu Kıvanç gibi Black-White da bırakabilirdi ama gençliğin verdiği heyecan ve kendi kanıtlama isteği ona yetiştiği takıma bazı yanlışlar yaptırdı malesef bunda benim de katkım oldu. Şimdi onu Black-Whitelıların affetme zamanı çünkü o hep kendini Black-Whitelılara kanıtlamak istedi, onlar için bir Aydın olmak istedi ve Kıvanç a yapılanın kendisine yapılmaması nedeniyle çok üzüldü. Bir gün Black-White taraftarı Saffeti affedecektir ben buna inanıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Salsa'da Mortang gönderildi

Real Salsa'nın sezon ortasında kadrosuna kattığı Danimarkalı forvet Yavuz'dan formayı kapmış genç oyuncunun kampa gönderilmesine neden olmuştu.32 yaşına basan Mortang için Real Salsa Türkiye 4.Lig temsilcisi Gara Mancars'a 320.000 Euro bonservis bedeli karşılığında satıldı.Böylece Salsa bonservisine 315.000 Euro ödediği Mortang'den faydalandıktan sonra zarar etmeden tecrübeli yıldızı elinden çıkarmış oldu.. Ejvind Mortang : İyi ki gelmişim Real Salsa ile güzel günlerim oldu.Kaliteli bir ligde oynama şansı yakaladım.Ayrıca Europa Season Cup'ta önemli bir başarı elde ettik.En güzeli ise AFS'de kazandığımız Sakarya Federasyon Cup'tı.Şöyle bir arkama bakınca iyi ki gelmişim diyorum..

Yavuz cevap verdi (3-0)

Sakarya Federasyon Cup 7'de 3.maçında sahasında puan kaybı yaşayabilir denilen Salsa Boğaç ve Feyzullay'ın yokluğunu Mert ve Devlet ile doldurup rakibini oynadığı güzel oyun sonucu attığı 3 golle geçmeyi başardı.Bu sonuçla b-w'i takibini sürdüren Salsa kupada yoluna devam dedi.Basın ve bir çok otorite tarafındn eleştiri alan Yavuz attığı 2 gol ve yaptı asistle cevabını sahada verdi.. Son şampiyon Salsa bir mucizeyi gerçekleştirip AFS'de şampiyonluk turu atmıştı.Bu kupada da kurtları geriden yakalamak isteyen Salsa 2.mucizenin peşinde.. T.D.Cavit Daman : Bu sefer daha zor Önemli bir galibiyet aldık.Oyuncularımı kutluyorum.Kimilerine göre muciye başarıp AFS'de şampiyonluk turu atmıştık.Eğer o mucizeyse şimdi neyin peşindeyiz bilmiyorum.İşimiz bu sefer çok daha zor. T.D. Cavit Daman : Norino gitmek istedi ve gitti Norino için önemli takımlar teklifte bulundu.Kendisi ile görüştüm gitmek istediğini söyledi.Slovenya 1.liginden bir takıma sattık.2 yıllık anlaşma imzaladı.

Batdal ve Vilar

Dün oynanan ve Black-White ın 3-1 lik üstünlüğü ile sonuçlanan Derbide Battal ve Yavuz bir kez daha karşılıklı oynamış ve Battal bir kez daha tüm alkışı almıştı. A takıma çıktıkları günden beri kıyaslanan bu 2linin oynadığı maçlar ve attığı goller dikkate alındığında Battalın bir hayli üstün olduğu bir gerçek işte tüm bunlara rağmen Real Salsanın eski teknik direktörünün Battalla ilgili yaptığı açıklamalara bugün As Başkan Emin Memduh tarafından cevap geldi işte detaylar. Emin Memduh : Öncelikle Batdal değil Battal yada Vilar değil Viljar Öncelikle Battalın adının doğru söylemesi gerek Batdal diye bir futbolcu bizim kadromuzda yok tıpkı 2 sezon Real Salsada oynamış önemli forvet Viljarın adını Vilar dediği gibi hata yapıyor. Emin Memduh : Yavuz iyi Battal kötü mü ? Battalın yaptıklarının yarısını yaparsa Yavuzu başarılı sayarım ama bu Yavuzun kötü olduğunu göstermez. Yavuz iyi olursa Battal da kötü mü olacak ? Quaresma gene kendi dünyasında oyuncular yetiştirip yıldızlar çıka