Ana içeriğe atla

Karanlıktan Aydınlığa

Uzun süredir gündemi meşgul eden Adapazar Cup ın sahibi belli oldu. Oynanan iki mücadelede Real Salsayı yenen Black-White kupayı üst üste 4.kez müzesine götürdü.

AFS de 1-0

İlk olarak AFS de karşılaşan iki takımdan Black-White yaptığı anti taktik neticesinde rakibini durdurumayı başardı. Özellikle kaleci Çelik in müthiş kurtarışları maça damgasını vurdu 18.dakikada Selçuk un attığı golün ardından da iyice kapanan Kurtlar teknik direktörleri Sergio Quaresmanın direktiflerini harfiyen uyguladı ve kendi sahasında istediği sonucu aldı. Maçın ardından stadda Selçuk ve Quaresma diye bağarınan taraftarlar. Kupayı bize getir Q7 tezahuratları yaptı. Taraftarın uzun süre Quaresma lehine yaptığı tezahuratların ardınan otoriteler sonunda Black-White taraftarının Quaresmayı kabul ettiği görüşünde hemfikir oldu

Marcio Arenada Büyük Şok 2-5

Marcio Arenayı dolduran 10binler takımlarının galibiyetini ve kupa sevincini yaşamak istiyorlardı. Ama sahaya ilk maç aksine sürekli atağı düşünen bir Black-White çıktı ve Salsayı kendi seyircisi önünde adeta çaresiz bıraktı. 8. dakika da Numanın oyundan atılması sonucunda 10 kişi kalan Kurtlar adeta maça 10 kişi başladı. Bu pozisyon sonrasında bir de penaltı kazanan Koçlarda Takaşi penaltıyı gol çeviremeyince kendisi dahil o an için stadda hiçbir Salsalı o kadar üzülmedi. Black-White cephesinde ise akıllara böyle bir pozisyon sonrası kaybedilen Toyota Cup geldi hiç şüphesiz. Penaltıdan sonra oyunun kontrolünü ele alan Koçlar ataklarını sıklaştırdı ve Takaşi skoru 1-0 getirdi. Ama herşey kötü giderken TD Quaresmanın B planı vardı ve o plan tuttu. Selçuk Otayın önderliğinde toparlanan Kurtlar 10 kişi ile Salsa kalesine yüklenmeye başladı ve goller peşpeşe geldi. Selçuk un attığı 3 golün ardından birde penaltı yaptırarak Gandiayı kenara gönderdi ve  skoruda 4-1 getirdi. Maçın ikinci yarısında oyunu rolantiye alan Quaresmanın öğrencileri Can ve Takaşinin karşılıklı golleriyle maçı 5-2 bitirdi ve kupayı 4.kez müzesine götürmenin mutluluğunu yaşadı

Sergio Quaresma : Ne dememi bekliyorsunuz

Maçın ardından bütün baskının üzerimden kalktığını hissettim. Bu nedenle şahsım adına tüm futbolcularıma teşekkür ediyorum. Bugün bir çok hesabı kapattık. Benden hakaretler iddalı sözler söylememi istiyorsunuz bunun için adeta yalvarıyorusunuz ama ne dememi bekliyorsunuz, bizi küçük görüp galip gelmelerinin ardından bana saygı duymadığını söyleyen futbolculara mı cevap vereyeyim yoksa arkadaşım sandığım iki yüzlü kişilerin arkamdan neler çevirdiğini öğrendiğimde üzüldüğümü mü ya da beni burda omuzlarda gönderen taraftarların bugün beni öldürmek istemesine içerlediğimi mi

Sergio Quaresma : Güzel günlerde herkes yanındadır, karanlıktaysa  "YALNIZ" kurtlar 

Ben kimseden haketmediğim bir şeyi istemem.bugün Salsa Black-White karşısında mücadele edebilecek seviyedeyse bu benim sayemdedir. Ama eski günler çabuk unutulur, zafer günleri geçer gider, güzel günlerde herkes yanındadır, karanlıktaysa  "YALNIZ" kurtlar.

Sergio Quaresma : Ünü kurtaramaz

Federasyon kupasını hatırlıyorum bana maçın ardından ağır sözler söyleyen biri vardı ünlenmişti. O beni yendiğini sandı o zaman için yendi de ama şu var o beni yenerse yarın onun için geleceğimi bilir ve bunun korkusuyla yaşar ve o gün geldiğinde ben onu ezerim ve o gider, tıpkı şu an satış listesinde olduğu gibi

Sergio Quaresma : Viljar olmamış

Viljarın topçuluğu iyiydi hep rakip futbolcudan bir adım öndeydi ve her şeyden önemlisi benim nasıl çalıştığı iyi bilir. Bu maçta Marcusun neler yapabileceğini biliyordum ama önemli olan benim neler yapabileceğimde ve onu sadece Viljar tahmin edebilirdi. Görüyorum ki hiçbir şey öğrenmemiş şaşırdığım taraf Marcusdan bir şey öğrenmediği değil zaten Marcus pek fazla bir şey bilmez, şaşırdığım bölüm benden hiçbir şey öğrenememesi yazık. Viljar olmamış bence

Sergio Quaresma : Salsa Playoffa kassın

Salsaya 2.lig şampiyonluğu büyük gelir bence playoff için kassınlar en azından gerçekçi bir hedef olur. Bir de şu var biz Racingden kötüysek Real Salsada bizden kötü o zaman en güçlümüz Racing en güçsüzümüz Salsa onların matığından böyle bir sonuç çıkıyor

Sergio Quaresma : Milat

Bu maçı Milat olarak kabul ediyorum. İşte şimdi Black-White teknik adamlık görevim başladı. eksi hesaplar kapandı. geçmiş iyisiyle kötüsüyle unutuldu. Burda yeni bir efsane yaratmak için çalışacağım


Selçuk Otay : En yeni Black-Whitelıyım

Transfer sezonunun kapanmasına 1 gün kala geldim ama takıma ve sisteme çabuk uyum sağladım. Salsa Black-White derbilerini hep takip ediyordum. Bir gün bu derbilerde tabelayı değiştirecek adam olacağımı hiç düşünmemiştim. Taraftarımıza bu kupayı hediye ederken derbi tarihinede adımı yazdırdığım için çok mutluyum



Karahan Kıralp : Salsayı yenmek güzel

Real Salsadan nasıl gittiğimi herkes biliyor. Ama önemli değil onların işleri böyle yürüyor bir gün 11 desin bir gün kapıda onları yenmek güçlü oldukları için değil sahada kaybettiklerini görmek için güzel

Marcus Berg : İlk maç şanssızdık

İlk maç adeta gol kaçırma rekoru kırdık devamında ise yediğimiz bir kontra atak golüyle mağlup olduk. Ama ikinci maçın özrü olamaz gerçekten hiç beklemiyorduk. Sergio takımı iyi analiz etmiş onu tebrik ederim bizimle ilgili çoğu görüşüne katılmasamda o iyi bir teknik adam

Marcus Berg : Ligi etkilemez

Ligde şampiyonluk mücadelesini etkilemeyeceğini düşünüyorum. Bir kupa kaybettik ama biz profesyönel bir ekibiz böyle çok maç atlattık. Bir anca toparlanıp yeni bir seri yakalayarak zirve mücadelesine devam etmek istiyoruz

Yorumlar

  1. http://www.managerzone.com/?p=match&sub=result&mid=661852874

    YanıtlaSil
  2. http://www.managerzone.com/?p=match&sub=result&tid=555796&mid=661852879

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Salsa'da Mortang gönderildi

Real Salsa'nın sezon ortasında kadrosuna kattığı Danimarkalı forvet Yavuz'dan formayı kapmış genç oyuncunun kampa gönderilmesine neden olmuştu.32 yaşına basan Mortang için Real Salsa Türkiye 4.Lig temsilcisi Gara Mancars'a 320.000 Euro bonservis bedeli karşılığında satıldı.Böylece Salsa bonservisine 315.000 Euro ödediği Mortang'den faydalandıktan sonra zarar etmeden tecrübeli yıldızı elinden çıkarmış oldu.. Ejvind Mortang : İyi ki gelmişim Real Salsa ile güzel günlerim oldu.Kaliteli bir ligde oynama şansı yakaladım.Ayrıca Europa Season Cup'ta önemli bir başarı elde ettik.En güzeli ise AFS'de kazandığımız Sakarya Federasyon Cup'tı.Şöyle bir arkama bakınca iyi ki gelmişim diyorum..

Yavuz cevap verdi (3-0)

Sakarya Federasyon Cup 7'de 3.maçında sahasında puan kaybı yaşayabilir denilen Salsa Boğaç ve Feyzullay'ın yokluğunu Mert ve Devlet ile doldurup rakibini oynadığı güzel oyun sonucu attığı 3 golle geçmeyi başardı.Bu sonuçla b-w'i takibini sürdüren Salsa kupada yoluna devam dedi.Basın ve bir çok otorite tarafındn eleştiri alan Yavuz attığı 2 gol ve yaptı asistle cevabını sahada verdi.. Son şampiyon Salsa bir mucizeyi gerçekleştirip AFS'de şampiyonluk turu atmıştı.Bu kupada da kurtları geriden yakalamak isteyen Salsa 2.mucizenin peşinde.. T.D.Cavit Daman : Bu sefer daha zor Önemli bir galibiyet aldık.Oyuncularımı kutluyorum.Kimilerine göre muciye başarıp AFS'de şampiyonluk turu atmıştık.Eğer o mucizeyse şimdi neyin peşindeyiz bilmiyorum.İşimiz bu sefer çok daha zor. T.D. Cavit Daman : Norino gitmek istedi ve gitti Norino için önemli takımlar teklifte bulundu.Kendisi ile görüştüm gitmek istediğini söyledi.Slovenya 1.liginden bir takıma sattık.2 yıllık anlaşma imzaladı.

Batdal ve Vilar

Dün oynanan ve Black-White ın 3-1 lik üstünlüğü ile sonuçlanan Derbide Battal ve Yavuz bir kez daha karşılıklı oynamış ve Battal bir kez daha tüm alkışı almıştı. A takıma çıktıkları günden beri kıyaslanan bu 2linin oynadığı maçlar ve attığı goller dikkate alındığında Battalın bir hayli üstün olduğu bir gerçek işte tüm bunlara rağmen Real Salsanın eski teknik direktörünün Battalla ilgili yaptığı açıklamalara bugün As Başkan Emin Memduh tarafından cevap geldi işte detaylar. Emin Memduh : Öncelikle Batdal değil Battal yada Vilar değil Viljar Öncelikle Battalın adının doğru söylemesi gerek Batdal diye bir futbolcu bizim kadromuzda yok tıpkı 2 sezon Real Salsada oynamış önemli forvet Viljarın adını Vilar dediği gibi hata yapıyor. Emin Memduh : Yavuz iyi Battal kötü mü ? Battalın yaptıklarının yarısını yaparsa Yavuzu başarılı sayarım ama bu Yavuzun kötü olduğunu göstermez. Yavuz iyi olursa Battal da kötü mü olacak ? Quaresma gene kendi dünyasında oyuncular yetiştirip yıldızlar çıka