Ana içeriğe atla

Wejta ilk yarıyı değerlendirdi

Black-White da sportif direktörlük görevini yürüten yaşlı Kurt Wejta ilk yarının ardından takımın performansını ve beklentileri değerlendirdi.

Wejta : Quaresma beklediğimizden fazlasını yaptı

Geçen sezonun 2.yarısından başlayan bir sezon, bu sezon aslında. Quaresmanın görevi gerçekten çok zordu belkide bu yüzden onu ikna etmek zor olmadı. O böyle durumları seven biri ve her zaman bizim beklediğimizin fazlasını yaptı.

Wejta : Spekülasyonların efendisi

Göreve geldiğinden beri gerek yönetimle gerek taraftarla hatta benle bile çeşitli spekülasyonlar oluştu medyada. Quaresma hepsine teker teker cevap verdi. Bazen beni dahai sildi bazen kendinle çelişti ama o böyle ortamları yönetmeyi iyi biliyor o spekülasyonların efendisi.

Wejta : Meydan okumak onun işi

Kadir başkan ilk görevi bana teklif etti bende beni değil Quaresmayı alın artık benim dönemim geçti, bu taşın altında ezilirim dedim. Onlarda onu ancak sen kontrol edebilirsin sende onun patronu olursan bunu kabul ederiz dediler işin aslında Sergioyu kimse kontrol edemez o meydan okumayı seviyor bu onun işi

Wejta : Bana Puzioyu gönder dedi

Gece yarısı telefon çaldı. Arayan Sergio du. Bana sadece Puzioyu gönder dedi. Onu ben bulmuştum ve göndermekte bana düşmüştü. Sergio ile çalışıyorsanız bunları hazır olmalısınız.  Futbolculara asla kin güdmez onlar için sokakta kavga bile eder ama takıma yararı olmadığını düşündüğü kişinin biletini hemen keser. O en samimi arkadaşının yakasına yapışabilir ve yine o, noelde o yakasına yapıştığı samimi arkadaşına bir ev alabilir.

Wejta : Salsa bizi başarısız gösterdi

Bu sezon bir tarafta biz varız ama bir taraftada kocaman bir Real Salsa gerçeği var. Sürekli gelişen ve şu an itibariyle mücadele dahi etmemizin zor olduğu bir takım var ve taraftarımız bizden onları her zamanki gibi yenmemizi istiyor. Bunun için zamana ihtiyacımız olduğunu hep söylüyorum burda da söylüyorum. Şu kesin ki onların başarısı bizi başarısız gösterdi

Wejta : Mazinho yu istiyoruz

Mazinhoyu istediğimizi bilmeyen yok hala daha istiyoruz ve futbol hayatı devam ettiği müddetçe isteyeceğiz durum şu ki ondan herkez memnun onun gibi bir futbolcuyu transfer etmek her zaman zor olmuştur. Bu demek değildirki imkansız değil. çalışmalarımız sürüyor

Wejta : Div 4 Cupda hedefimizi Kupa

Herkes bizden Div. cupda daha fazlasını bekliyor. Bu sezon lig şampiyonluğunun taraftarımızı keseceğini düşünmüyorum Ama herkesin içi rahat olsun sezonu bir kupa ile kapatmak gibi bir niyetimiz yok hedefimizde 3 Kupa var



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Salsa'da Mortang gönderildi

Real Salsa'nın sezon ortasında kadrosuna kattığı Danimarkalı forvet Yavuz'dan formayı kapmış genç oyuncunun kampa gönderilmesine neden olmuştu.32 yaşına basan Mortang için Real Salsa Türkiye 4.Lig temsilcisi Gara Mancars'a 320.000 Euro bonservis bedeli karşılığında satıldı.Böylece Salsa bonservisine 315.000 Euro ödediği Mortang'den faydalandıktan sonra zarar etmeden tecrübeli yıldızı elinden çıkarmış oldu.. Ejvind Mortang : İyi ki gelmişim Real Salsa ile güzel günlerim oldu.Kaliteli bir ligde oynama şansı yakaladım.Ayrıca Europa Season Cup'ta önemli bir başarı elde ettik.En güzeli ise AFS'de kazandığımız Sakarya Federasyon Cup'tı.Şöyle bir arkama bakınca iyi ki gelmişim diyorum..

Yavuz cevap verdi (3-0)

Sakarya Federasyon Cup 7'de 3.maçında sahasında puan kaybı yaşayabilir denilen Salsa Boğaç ve Feyzullay'ın yokluğunu Mert ve Devlet ile doldurup rakibini oynadığı güzel oyun sonucu attığı 3 golle geçmeyi başardı.Bu sonuçla b-w'i takibini sürdüren Salsa kupada yoluna devam dedi.Basın ve bir çok otorite tarafındn eleştiri alan Yavuz attığı 2 gol ve yaptı asistle cevabını sahada verdi.. Son şampiyon Salsa bir mucizeyi gerçekleştirip AFS'de şampiyonluk turu atmıştı.Bu kupada da kurtları geriden yakalamak isteyen Salsa 2.mucizenin peşinde.. T.D.Cavit Daman : Bu sefer daha zor Önemli bir galibiyet aldık.Oyuncularımı kutluyorum.Kimilerine göre muciye başarıp AFS'de şampiyonluk turu atmıştık.Eğer o mucizeyse şimdi neyin peşindeyiz bilmiyorum.İşimiz bu sefer çok daha zor. T.D. Cavit Daman : Norino gitmek istedi ve gitti Norino için önemli takımlar teklifte bulundu.Kendisi ile görüştüm gitmek istediğini söyledi.Slovenya 1.liginden bir takıma sattık.2 yıllık anlaşma imzaladı.

Batdal ve Vilar

Dün oynanan ve Black-White ın 3-1 lik üstünlüğü ile sonuçlanan Derbide Battal ve Yavuz bir kez daha karşılıklı oynamış ve Battal bir kez daha tüm alkışı almıştı. A takıma çıktıkları günden beri kıyaslanan bu 2linin oynadığı maçlar ve attığı goller dikkate alındığında Battalın bir hayli üstün olduğu bir gerçek işte tüm bunlara rağmen Real Salsanın eski teknik direktörünün Battalla ilgili yaptığı açıklamalara bugün As Başkan Emin Memduh tarafından cevap geldi işte detaylar. Emin Memduh : Öncelikle Batdal değil Battal yada Vilar değil Viljar Öncelikle Battalın adının doğru söylemesi gerek Batdal diye bir futbolcu bizim kadromuzda yok tıpkı 2 sezon Real Salsada oynamış önemli forvet Viljarın adını Vilar dediği gibi hata yapıyor. Emin Memduh : Yavuz iyi Battal kötü mü ? Battalın yaptıklarının yarısını yaparsa Yavuzu başarılı sayarım ama bu Yavuzun kötü olduğunu göstermez. Yavuz iyi olursa Battal da kötü mü olacak ? Quaresma gene kendi dünyasında oyuncular yetiştirip yıldızlar çıka